perjantai 5. tammikuuta 2007

Julistetaan Welho pois pannasta

Welholle langettamani kirkonkirous ehti olla voimassa pari päivää. Nyt julistettakoon Welho taas kunnialliseksi palveluntarjoajaksi. Ei tarvinnut kuin kolme äkäistä puhelinsoittoa ja painokkaan äänensävyn, niin johan nörtin sormi osui oikeaan nappulaan ja allekirjoittaneen meilit toimivat taas. Olin kyllä varautunut jo vaihtamaan operaattoria. Ihmeiden aika ei ole ohi!

Joskus tuntuu, että reklamaatiomenettely on osa normaalia asioiden hoitamisen proseduuria. Valituksen tekeminen tulee ehkä otettua omalta puoleltaan liian henkilökohtaisesti; ikään kuin olisin henkilökohtaisesti vihainen sille ihmiselle jonka tehtävä on painaa sitä nappulaa jolla asiani edistyy jossain kankeassa koneistossa. No, ehkä vähän olinkin vihainen, mutta en usko että asia olisi korjaantunut muutoin.

Useinkin tuntuu, että pienellä yksilöllä on suhteettoman suuri todistustaakka suuren koneiston edesssä. Jos vaikka saa aiheettoman parkkisakon, saa oikeutta ehkä vasta valittaessaan asiasta, jos silloinkaan. Jos hakee jotain yhteiskunnallista tukea, joutuu valitusmenettelyn kautta osoittamaan, että on siihen oikeutettu. Valittaminen on siis osa tavallista asioiden hoitamista. Suruttaa niiden puolesta, joilla ei ole voimia tai rohkeutta nousta taisteluun oikeuksiensa puolesta.

Seuratkaa minua, niin johdatan teidät pois sorron yöstä kohti uuden oikeudenmukaisuuden auringonnousua.

Osanottajilta edellytetään vähintään 50 dollarin siirtoa tililleni Zürichiin.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hih, 'pakko' oli tilata tämäkin blogi kun tästä oli uuden vuoden bileissäkin jo puhetta...

T. Eräs jatkoillakin ollut ei-bloggaaja ;o)

Myrskyluoto kirjoitti...

Jebu jee:) Tervetuloa Myrskyluodon ihmeellisten tarinoiden maailmaan.

Anonyymi kirjoitti...

Eipäs vielä julistetakaan pois pannasta. Putosin tuohon samaan sudenkuoppaan eli kirjoitin salasanaksi yhdeksän merkkiä pitkän sanan. Eli yli kaksi kuukautta on ollut korjaamatta tuo ongelma. Hyvin vaikea käsittää, miten heillä on varaa olla korjaamatta tuota.

Myrskyluoto kirjoitti...

Anonyymi: sinun pitää soittaa asiakaspalveluun ainakin kaksi kertaa päivässä. Kunnon tykistökeskitys sinne asiakaspalveluun, niin kyllä se siitä. Toisaalta, kyllähän niillä näyttäisi olevan varaa, jos kerran sinäkin vielä olet Welhon asiakas:)